Bktalg Anneler lütfen yardımcı olun 😔 6 haftalık hamileyim kabızlık şikayetim var 3 gündür çıkamıyorum yapmadığım şey kalmadı kayısı yedim hoşaf içtim kayısı suyu içtim faydası olmadı 😞
Zu_leyha Bktalg çok su iç bendede o sorun oluyo havuç yiyorum iyi geliyo yoğurtta yiyebilirsin beni bunlar rahatlatmisti
Deletedmom_5 Bktalg kivi, armut, kuru incir, armut hoşafı, kara lahana. Bunlar bana iyi gelenler insallah sanada iyi gelir bende çok çektim kabızlıktan ve hala cekiyorum hamilelikte ortak sorun galiba yaşamayan yoktur.
Gmzkc Bende 6 hastalıkken aynı durumu yaşamaya başladım şuan 3 aylık hala devam ediyor denemediği hiç birşey kalmadı bir şurup içince oluyor maalesef
Yasemin_83 Sabah uyandığınızda ilk olarak sıcağa yakın ılık su için üzerine de kayısı yerseniz rahatlatıyor. Ben Mısır yediğim zaman da çabuk etki ediyor