suudamlasi ben 1,5 sene felçli bir kediye bakmıştım.Araba çarpmış ve sonra birisi felçliyken tekmelemiş ve bacağının biri dik kaynamış.Malesef omurgada kırık varsa tedavisi olmuyor 🥺😭🥺😭 1,5 sene sonra vefat etmişti ama baktığım onlarca kedi arasında yaşamı en çok seven O’idi… İnşallah bir tedavisi çözümü vardır ya.