Ebrutusekaya GunesliGunler_ merhaba benim de degerlerim ayni sizin gibiydi 2 ay önce doktora gittim. 4 aydır gebelik olmuyordu. Doktorum inofolic combi adinda bir ilaç verdi pko y iyi gelen yumurta kalitesini arttıran bir takviye. Ve bu ay hamile kaldım 2 gun önce ogrendim hamileliğimi.
GunesliGunler_ Ebrutusekaya bende maxijuno kullanıyorum bu ay başladım. Artı balık yağı vs. ALLAH sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah teşekkür ederim cevabınız için. İnofolic dısında farklı bişey yaptınız mı ? Bir de adetleriniz düzenli mi ? Benim saati saatine kadar düzenli ya anlıcanız pco oranım düşük
afrasil Ebrutusekaya sizinko inofolic toz mu yoksa kapsül mu acaba . Bide ne zaman başlanıyor adet bitince mi
Ebrutusekaya GunesliGunler_ merhaba baska bisey yapmadim açıkçası biraz oluruna bıraktık bu ay Allah da nasip etti cok şükür. Ama ilacı düzenli kullandım.
Ebrutusekaya GunesliGunler_ evet adetim duzenliydi ama pko vardi az düzeyde 6. Ayda oldu zaten hamileligim
GunesliGunler_ afrasil takviye gıda bu ne zaman başladığının önemi yok. Önemli olan düzenli bir şekilde en az 3 ay kullanmak
Ebrutusekaya afrasil adetimin 3. Günü gitmistim doktora kontrole. O gün verdi hemen basladim kullanmaya ve sonra hiç bırakmadım. Çünkü ilac gibi değil takviye edici vitamin gibi düşünün.
ygmrv18 Fsh 8,2 Lh 4,38 Prolaktin 8,45 Tsh 2,773 E2 82,01 Kızlar hormon testim hamilige engel mi sizce bakar mısınız ??
ygmrv18 Fsh 8,2 Lh 4,38 Prolaktin 8,45 Tsh 2,773 E2 82,01 Kızlar hormon testim hamilige engel mi sizce bakar mısınız ??
GunesliGunler_ ygmrv18 TSH bi tık yüksek gibi LH ile FSH da orantılı olmalı hani LH FSH dan büyük olmayacak. Ama değerin yine de yüksek degil bence. Egzersiz takviye gıdalar çok yardımcı oluyor hormonların düzelmesi için ayrıyeten hayatından paketli gıdaları çıkar. Şekeri, çikolatayı bırak tüketme İnan bunlar hep hormonları mahvediyor.