Sss123 canim 35+1 olduk bugun doktora gittim benim bebegimde uzun zamandir makat gelis doktorum donmezsse eger 38.haftada sezaryan yaparim dedi bekleme taraftari degil herseyde yolunda oysaki ben yarin itibariyle internetten video izleyip uygulamayi dusunuyorum belki işe yarar dahada bebek buyumeden yeri daralmadan döner insallah doktorumda hareketleri yaparken suyunu patlatma dedi korkuttu beni insallah bir sey olmaaz