Hatice4446 sezeryan zor ilk basta agri cekmez gulluk gulistanlik heryer ama odaya gelir bebek sut ister bakim ister anne kucagina alamaz alt degistiremez emzirmek ister karninda yara vardir iyi bi kucagina basamaz gaz cikmadan hastaneden cikamaz ne yazikki ama normalde sıkıntıyı onden cekersin doğumdan sonra hersey bitnistir odana yuruyerek gidersin ayni gun bile taburcu olabilirsin bebeginle kendin kimsenin yardimina ihtiyac duymadan ilgilenirsin