m-u-n-e-v-v-e-r Aysellll evet bende öyleydim bir hafta hiç durmadan başım ağırdı ..Uyuyunca daha çok ağırıyodu benimki gözüme kadar iniyodu ağrısı şimdi geçti çok şükür geçiçi bi durum yani 😊
Buseguzel Ben de öyleydim o haftalarda, çok başım ağrırdı. Ağrıyı unutmak için uyumaya çalışırdım ama ağrıdan uyku bile uyuyamazdım.Gebelikte normal demişti doktorum.Sonra geçiyor ☺
Aysellll Teşekkür ederim içimi rahatlatdınız inşallah benimkide geçer tezlikle bebişlerimiz iyi olsunda herşeye katlanırız biz
Civciv Aysellll benimde 11 haftada çok kötü ağrıyordu gözüm çıkacak gibiydi ve geceleri uyutmuyordu ama birden kesildi çok şükür bu hamileliğin her evresi sabır istiyor geçmiş olsun😍💕