ilkgebelik123-_ Aysenur_2 ah canim ben 17 yım simdiy e kadar hiç bir belirti olmadı maşallahım var hiç hamile gibi değilim 🧿🙈🤣
Kiscimn Aysenur_2 bende boyleydim ama kaç hafta sonra kanama başladi, çok şukur bebek iyi ama 3 hafta oldu kalkmiyorum hiç..
Karanfill Bende öyleydim acaba içimde bebek var mı diye şüphe ediyordum kontrole de hep tedirgin gidiyordum bebek görünmeyecek diye 😂
Karanfill Aysenur_2 🙈🙈 bende hep gitmek istiyordum. Hatta eve bi ultrason cihazı mı alsak ki diye düşündüğüm bile oldu 😂😂