Nurdan17 Kızlar hangı bebek arabası ve pusetı kullanıyorsunuz ben joie nın bı tane begenmıstım öne dönmüyormus arabası 4 travel olmasına ragmen kararsız kaldım önerisi olan var mı
marbling10 Nurdan17 kullanmadım ama zamanında çok araştırmıştım. Kraft fit modeli almıştık kullnmak nasip olmadı, bu sefer olur inşallah 🙏
Mom789 Nurdan17 huggy egg 6n1 aldım 360 derece tek dugmeyle bebeğin arabasını pusetinu oynataboliyorsun bi bakin isterseniz ben cok sevdim kullanımını falan
iremsenasayar Nurdan17 bende elele allroad 2 almayı düşünüyorum, kraft profit plus da hoşuma gidiyor🌸
Eda115354 Nurdan17 pierre cardin fenix aldık henüz kullanmadık ama mağazada baya beğendik. Hatta kanz xgo ile arasında kalmıştık. Kanz pahalı olmasına rağmen fenix te çitf yön dönüş vardı. Ondan bunu tercih ettik.
Nurdan17 Mom789 baktım cok begendım ozellıkle grı rengı ama bı magazası varmı gorup alabılecegım sız nereden aldınız
Littlespy Eda115354 biz de Fenix aldık 😃 çok güzel kullanışlı görünüyor. Hafif, kolayca yön değişiyor 😃 en çok aksamını ve tekerleklerini sevdim ben 😃
Mom789 Nurdan17 evet güzel ya magaza bilmiyorum ben risk alıp internetten sipariş verdim olmadi iade ederim dedim ama iyisi almışım at gibi dedikleri tarzda bir ürün Allah ilerde nasip ederse diğer çocuklarımıza kullanirim kesin erkek kiz olabilir düşüncesiyle de bilerek beyaz aldım ben https://www.hizliresim.com/m4szz9v
mmek_2014 Casual cadillac air kullanıyoruz çok memnunuz. Sürüşü çok rahat engebeli yollarda bile hiç sarsıntı yapmıyor baya konforlu bir araba. Puseti oto koltugu olarak kullanılabilir.
Nurdan17 Mom789 siz ne kadara aldınız pekı fıyatları zaten ıyı bısey almak ıstıyorsan önemlş degıl ama cok zaman gecmısse belkı once farklıdır
Mom789 Nurdan17 3900 civarında biseye aldım ama sürekli 3500 4000 arasi indirime giriyor trendyolda hepsiburada uygulamasında falan indirim denk gelirse minimum 3500 e gelir sanirim bende çok once almadım 2hafta önce geldi banada
Mavii02 Bende kiwi bestway all in 1 iskndinav tasarım almayı düşünüyorum görünüşü çok hoşuma gidiyo mavi olanın özellikle 😃 fiyatıda çok uygun