Gamze06 biZde alperen koyacaktık ama eşimin yeğeni alperen eşim kayınbabamın ismini koymak istedi kayınbabamın adı duran bende o ismi sevmediğimi ama turan koyabileceğimizi söyledim hem ülkücülerin kurmak istediği devlet hemse kayınbabamın adına yakın ikinci oğlum olursa ona da mustafa koymayı düşünüyorum Mustafa isminide çok severim hemde kendi babamın adı oda biz böyle şeyleri önemsemiyoruz ama büyükler seviniyor eleştirilere kapalıyım bu arada 👍🏻😂