Emine_kra Kızlar ben 21 + 5 im 151 günlüğüm kaç aylık olmuş oluyor ben 5 bitti 6 dan gün alıyorum diye biliyorum ama bilgisi olan yazsın lütfen
umudunannesiii Emine_kra bende anlamıyorum bu işleri 25+3 um yani yedinci aya mi giriyir oluyorum kzlar 😑
Emine_kra Asyaayaz1 yani 5 bitmiş oluyor dimi çünkü 150 gün 5 ay doldurmuş oluyor 6 aydan gün alıyorum
hlnrzmra1807_ 5.5 aylık olacaksın canım 22+0 olunca diye biliyorum bende şuan 22+1 haftalığım 5.5 aylık oldum diye biliyorum
Asyaayaz1 Emine_kra evet cnm 2 gün sonra 5 buçuk aylık oluyorsunuz internette farklı hesaplar oluyor ama benm doktorum bu şekilde hesaplamamı istedi
Esrakocer Emine_kra [url=https://www.hizliresim.com/5wga549][img]https://i.hizliresim.com/5wga549.jpeg[/img][/url] belki yardımcı olur bu tablo canım
Emine_kra umudunannesiii senin bence 2 gün kalmış altıncı ayını doldurmana sonra 7. Aydan gün alacaksın
Emine_kra umudunannesiii 6 ayın içindeyim veya 7 aya girdiğinizde 7. Ayın içimdeyim dersiniz ben öyle diyorum