gazetecianne Benim gibi bu kadar gün çıkamayan var mı nereye gidiyor yediklerim anlamıyorum artık bunaldım 😣 popomun ucu da iyice şişti çıkmıyor ne yapmam lazım herşeyi denedim
Mltm88 gazetecianne Benimde kabızlık sorunum oluyor bazen ama şuanda probiyotik kullanıyorum çok iyi geliyo
Emine_kra gazetecianne bende böyle oluyorum maalesef birde kan ilaçları tam kabız yapıyor aç karnına kuru Kays’ı tüket bide bol bol su ben faydasını gördüm inşallah sende görürsün.
dd34_ gazetecianne okadar çok yaşıyorumki bunu haftalarca bile sürüyor bekarlığımdan beri ben actıva yıyordum smdı kayısı yıyorum bol bol ustune su ıcıyorum kendıme gelmeye basladım artık
Pelinbyrktrlr gazetecianne Bana doktorum magnesie diye toz magnezyum verdi 1 kere onu içtim. 1 kere da kayısıları akşamdan sıcak suya bırakıp sabah kalkıp suyunu içtim sonra da kayısıları yedim. Düzeldi ama 1 ay demir ilacını kesti doktorum sadece doğal şekersiz soğuk sıkım keçiboynuzu özü iç sabahları 2 kaşık aç karnına dedi. Kan değerlerim de düşmedi o sürede çok şükür. Şimdi 30. Haftadayım tekrar başladık ama her sabah aç karnına gün kurusu kayısı yiyip üstüne su içiyorum tekrarlamasın diye
Esraali gazetecianne aslında bunlar baya rahatlatır dr sordunuz mu zeytin yagı için dicem ama onu da içmek cok zor
Mltm88 gazetecianne Ben eczaneden almıştım hamile kalmadan önce ntbiotik diye bi probiyotik…Hamile kalınca doktora sordum kullan yararlı bile dedi ve bağırsaklarımı baya rahatlatıyo
dd34_ gazetecianne şuatalar kayısı hurma ve bol su ıcıyorum kendıme geldım dıyeyım muhakak denemelısın 😀
islimkry Hamileliğim boyunca en büyük sıkıntılarımdan biri buydu. 34. Haftadayım şimdi. Geçen hafta suya atılan magnezyum başladım ve günde koca bir tabak karpuz yiyorum. Kabızlık filan kalmadı çok şükür. Hatta bazen ishal olmuş gibi hissediyorum