Sabihanur1 Bulantimiz bitince göğüs hassasiyeti geçince ister istemez korkuyoruz cnm acaba bebeğimize biseymi oldu diye. Bende çok yaşadım o korkuları şimdi 32. Haftadayim bu seferde biraz hareket hissetmesem korkuyorum. Doğuma kadar hiç bitmiyo bu korkular