Benim bebeğimde gün içerisinde hiç öyle dert tekmeleri olmuyor hatta hiç tekme yok diyebilirim..ama göbeğim sürekli dalgalanıyor içimde hareket ettiğinin farkındayım sanki içimde bir sürü kurtcuk varmış gibi ..bende hep sert tekme bekledim sanırım olmayacak doğana kadar böyle gidecek bu arada bende 30 haftalık hamileyim