Kubra2721 16 haftalik olduk bulantilarim azaldi ama mide yanmasi basladi gaviscon surup iciyorum ama pek fayda etmiyor onerisi olan var mi
marbling10 Kubra2721 kullandığınız demir ilacı sebep oluyor olabilir. Doktorunuz söylerseniz ilacı değiştirir
Rosanna Kubra2721 Merhaba bende hiç olmuyordu, bugün itibariyle başladı.Yarım süt içirdi eşim biraz rahatlattı
Umi21 Kubra2721 benim 36.haftada tavan yapmıştı artık dayanamıyordu doktorum nexium hap ve rennie duo şurup yazdı cok iyi geldi tavsiye ederim
marbling10 Kubra2721 o zaman muhtemelen bakteri vardır. Bende de böyle olmuştu doğumdan sonra endeskopi yaptırdım 2 haftalık antibiyotik tedavisi ile kurtuldum çok şükür. Hamileliğimde gece sarımsak yutuyordum bütün halde iyi geliyordu, doğal antibiyotik.
Hafizeplt Kubra2721 renne duo şurup kullanıyorum ben iyi geliyor.. onun dışında soğuk süt ve soğuk karpuz da iyi geliyor.. kafeinli çok salçalı ve yağlı yiyecekleri de azaltmaya çalış canım gittikçe artıyk bu ekşime durumu .. rahim büyüyor mideyi ittiriyor.. 26+3 deyim geçmiyor 😅