elcn4139 bebegim sağdaymiş zaten bende hep sağda hissediyorim. sağda olan bebekelr daha zor dogarmis solda daha kolay olurmus doktorum dedi. 39 haftayim gelen giden yok zaten 5 gün sonra gelmezse sezeryan olucak , gelmesi için ne yapmaliyim
Selver90 Benim ilk oğlum sagdaydi çok zor doğdu ama ilkler zaten 2.ye göre zor olurmuş ve 40+6da doğurdum.simdiki oğlumda hep solda inşallah doğum kolay olur .hepimiz için hayırlısı ne ise o olsun soruna gelince valla canım ben doğumun başlaması için biseyin etki ettiğine inanmıyorum vardır bir zamani
Diilruba Vakti zamanı gelince doğacak ne yapsanız boş bence ama kolaylaştıran şeyler bol yürüyüş hurma eşinizle korunmasız birliktelik ananas merdiven inip çıkmak çömelmek bolca yer bile silebilirsiniz bebeğin kanala girmesi için çok faydalı oluyormuş sağlıkla kavuşun inşallah 🤲🥰