Semnr2 Anneler tansiyonum sürekli yükseliyordu iki gündür de bebeğim sürekli kasiliyordu acile geldim idrar kan testi yaptılar idrarda protein kaçağı çıktı nst bagladilar sancimda varmış ama ben hissetmiyorum ciğer geliştirici iğne yaptılar şimdide ilaç verdiler bebeğim 33+3 haftalık nolur dualarınızı eksik etmeyin 🤲🥺 yatisimm yapıldı
Pestil Semnr2 allahım yardımcın olsun şifa versin , bebeğine sağlıkla zamanınında kavuşmayı nasip etsin 🤲
Gulsurmeli Semnr2 Sakin olun öncelikle benim de nstde sancım çıkıyordu ve hissetmiyordum tabi benim durumum farklıydı enfeksiyona bağlı erken doğum olabilirdi. Aynı şekilde ciğer geliştirici ve hap verdiler doğumu engellemek için çok şükür işe yaradı. Herşeyden önce sakın stres yapmayın ben korktum ağladım stres yaptım daha alta verdim. Siz dikkatli olun morelininizi yüksek tutmaya çalışın çok zor biliyorum ama ben yapamadım çok sonradan aklım başıma geldi. Siz herşeyin normale döneceğine ve yarın sabah eve gideceğinize kendinizi inandırın ve morelinizi yüksek tutun. Geçmiş olsun. ❣️
Bade41 Allah şifa versin canım benim iyi düşün iyi olsun hiç sıkma kendini allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Semnr2 Bade41 aminn Allah razı olsun hele bide ailemden uzağım daha çok zoruma gidiyor anbemgil yok yanımda ne biliyim Rabbim kimseleri çaresiz birakmasin
Semnr2 Gulsurmeli Allah razı olsun cokkk sağolun çok teşekkür ederim ciğer geliştirici iğneyi doğum yaptırmak için yapmıyorlar demi engellemek için ilk gebelik bide çok korkuyorum
Gulsurmeli Semnr2 Sizden de Allah razı olsun 🤲🏻❣️. Evet olası bir doğumda bebeğin ciğerlerinde sorun olmaması için yapıyorlar. Doğum yaptırmak için değil. ❣️
Semnr2 Haziraan aminnnnn Allahım razı olsun sağolun dua edin nolur gene nst bağladılar sancı çıktı şimdi napcam bilmiyom 🥺🥺
Aycha Semnr2 Tedaviniz işe yarasın, bebeğinizi miadında, sağlıkla kucağınıza alın, inşallah. Allah tüm hastalara acil, daimi şifalar versin.
busrabyrm97 Bi tanıdığımın hem hipertansiyonu vardı hemde protein kaçağı olunca acil erken doğuma almışlardı hiç korkmayın bir şey olmuyor sağlıkla gelsin inşallah bebiş