Merveee34 Kızlar aranızda veya çevrenizde 4 veya daha fazla sezaryen doğum yapan var mı ? Riski olup sağlıcakla doğum yapan var mı ?
BetulDuru12 Merveee34 Eşimin abisinin kızı beşini sezeryanı oldu bi kaç sene önce riskli olduğundan üniversite hastanelerinde yapılıyor diye biliyorum oda üniversite hastanesinde yaptı doğumunu
momsboys Merveee34 annem oldu canım zorlandı biraz iyilesme sürecinde cok şişliği ödemi oldu ama 17 sene gecti aradan şükür
Merveee34 BetulDuru12 doğumda bir sıkıntı yaşadı mı ve zamanında mı yaptı doğumu acaba ? Benim doğumun da yüksek ihtimalle eğitim araştırmada da olacak . Doktorlar pek umutlu konuşmadı sıkıntılar varmış . Pazartesi de ayrıntılıya gireceğim bakalım
BetulDuru12 Merveee34 Sadece biraz daha geç ayaklandı ama çok şükür bi sıkıntı olmadı Rabbim sizede yaşatmasın Genelde zaten doktorlar risklerden bahsetmek anlatmak zorunda en kötüsünü söylüyorlar 💙Perinatoloji takiplimisiniz acaba
Merveee34 momsboys baya geçmiş canım. Varsın ödememim olsun iyileşme sürem uzasın razıyım sağlıcakla kurtulayım da baska bisey istemiyorum 🤲🏻