alpinannesiii Ahsengmz12 29 haftalık hamileyim 67.3 ile hamile kaldım şuan 69.8 kiloyum diyet yapıyorum şeker yüzünden 😁
Ataata Ahsengmz12 bende diyetisyene gidiyorum . Yeni basladim ilk hafta 1 kilo verdim. Hamilelik 9. Haftadayim. Diyetisyen ilk dört ay kilo verilebilir, sonra aliyosun dedi.
Eski9 Ahsengmz12 Valla diyet miyet yapamadım. Gebelikten önce 50 kg vermiştim vücudum ufacık birşey yememde fırsat bilip maşallah tartıda rakamları uçurdu. Sıradan bir insan benim yediklerimi yese 10-12 kg alırdı ben aldım 16-17 kg çok canım sıkılıyor ama yapacak birşey yok. Aşırı yiyen biri de değilim zaten sağlıklı besleniyordum sadece hamileyim kokar can istiyor diye birşeyler canım çektiğinde yedim ama buda olsun yani. Doğumdan sonra devam kürler çaylar emzirme vs gidecek inşallah 10 kg zaten doğumdan sonra 10-15 günde düşüyor hemen.
Kubosh34 93 kg ile hamile kaldım. Şuan 37+2 oldum ve 95 kilodayım. Ekstrem bir durum yaşamadım diyet veya diyetisyen değil yediklerime dikkat ettim abur cuburu kestim, bana ve bebeğime fayda sağlayacak yiyecek ve içeçeklere yoğunluk verdim.
Fatmaliakburak26 Eski9 ben hıc gıtmedm dıyetısyene 75 kıloda hamıle kaldım ılk 4 ayda 5 kılo aldım sonra yürüyüş yaparak 2-3 ay kılomu korudum ve 1 kıloda verdım sonra artk 3 trımestere gecınce kılo almaya basladm gene ama suana kadar toplamda 8 kılo aldm doguma 40 gun kaldı
Satiye dilsinati paylasirim.tabiki ama soktor senin vucut kitle endeksine falan bakiyo oyuzden bana gore diget bide benm sekerim yuksek cikiyodu
Ahsengmz12 Satiye Benmle de paylaşır mısınız hiç kilo almak istemiyorum bebeğim alsın yeter. Sonra vermesi zor oluyor
Satiye Satiye https://resimyukle.io/d/xvQiY2JtbRACVktYJyl51cMreks3io4li3375WbKlf22rb6yTjkZJd9W2baeZC8l
Satiye Satiye https://resimyukle.io/d/OW4D0uvLXZxP9ljH78ghz3mOB828fGWxj2MIsZGN1lKxBTqRskZTNoie76YfuPqU