Yeniannee Kizlar 11 +1 oldum ama programda 13 15 cm olduğunu söylüyor fazla değil mi internetten araştırdığımda 4 6 cm diyor kafam karıştı
Civciv Yeniannee benim 11 hafta 4 günlükken 14 cm yazıyordu bende şaşırmıştım acaba yanlış yere mi bakıyoruz 😕
Bernaaa Yeniannee 10_15 cm olması mümkün değil çünkü 4ay bittiğinde ancak o rakamları görebiliriz,çünkü asıl boy uzaması son 3 ay katlanarak oluyormuş kg da öyle
Yeniannee Civciv bende bi hata var kumkat meyvesi de o kadar büyük meyve değilmiş onu da araştırdım acaba herkeste mi oyle yazıyor diye merak ettim
Bernaaa Benim 10+3 banada kumkat meyvesi diyor.sanırım bu yazilanlardan ziyade ultrasonda nekadar göründüğü daha doğru.
JeyranAhadova Yeniannee herkes saglıkla kucağına alsın, İNSHALLAH) Oyle yemek degil, meyve falan. visne, erik , organik sheyler ve sair) Doktora ilk kacha haftada gitdiniz?