Liyaa Mrb hanımlar. 23+3 olduk çok şükür biz. Benzer haftalarda Olan hamisler sizlerde de son birkac gündür değişik bir kasik agirisi var mı? Birkaç gündür kasık ağrım oluyor böyle değişik . Daha çok eğilirken yürürken flan. Böyle yaşayan var mı acaba?
defnosunannesi_ Liyaa evet canım benimde 24+4 yürüyünce fln kasık ağrım çok oluyor ağrı saplanıyor birden normal
[silindi] Liyaa benmm.. doktor rahim ağzını iyi görünce enfeksiyondab şüphelendi baya da yüksek bir enfeksiyon cıktı bende malesef antibiyotk basladim batma şeklinde ani agri acı arasi bir sey
Hsbsk Liyaa kanama olmadıkça ve dinlenince geçiyorsa sıkıntı değil. Bide gaz sancısı veya üşütme sancısı da olabilir
Fadime_56 mlkkk mrb bende 29+4haftalik hamileyim sol kasigima şancı giriyo çok kötü hareket bile edemiyorum normal mi
Liyaa defnosunannesi_ ya enfeksiyon flan mi diye korktum. O açıdan sordm cnm. Değişik bir ağrı olucna
mlkkk Liyaa sarı yeşil akıntı kaşıntı gibi şeyler varsa enfeksiyon olabilir geçmezse idrar tahlili yaptır canım için rahat eder
Nazo1212 Normal galiba canım bende 22 haftalıgım benimde degsiik bı ağrı var kasıklarımda ve rahmimde
Nazo1212 minikprensimmm123 zaman zaman evet canım sanki böyle adet olcakmisim da sokememisim gibi oluyo tuhaf bı agri
Liyaa minikprensimmm123 yok cnm. Değişik. Böyle hareket edince egilimmnce ya da ayağa kalkınca flan ağrı oluor.