bediya elcindefne ayni haftadayiz benimde surekli oyle doktor dinlenmem gerektigini soyledi bol bol canim
Duygus97 ErsiNuray evet gerçekten bu ağrılar böyleyse doğum sancısını düşünemiyorum 😐 allahım hepimizin yardımcısı olsun 🥰
ErsiNuray Duygus97 amin canmm boyle strestense zamani gelince dogum sancisini cekerm daha iyi canm en azndan bitcek cocuk dognca bu sekilde daha zor hem.fiziksel hem.pskolojik yıpranıyorz
Beril55 elcindefne aaa 18 haftalığım ama bende de oluyo aynı durum özellikle sabah uyanınca sırt üstü yatıyorum genelde ondan olur mu ki tas gibi oluyo karnımın bi tarafi.
elcindefne Beril55 sırt üstü yatmayı pek önermiyorlar yan yatmaya özen gösterin. özellikle solunuza. Kontrolünüzde de doktorunuza söyleyin belki sizin de magnezyum eksikliğiniz vardır benim gibi ilerlemeden önlem almış olursunuz ☺️