Ilayda11 41. Haftamdayim. Hamileligimi cok rahat gecirdm ama artk bebegin icerde kasilmasi binyere toplanmasi bazen karnimi yirtacak gibi oluyor. Artik dogsun diye hergün yalvariyorum nolu gel diye yurumekte zorlanıyorum egilip kalkmak cok zor hele yatakta donmek ölüm gibi bisey karnm iyice buyudugu icin mideme baski yapiyor mide asidi yukseliyor ağzıma kadr yanıyorum. 2-3 lokmadn sonra sisiyorum. Sirtim geriliyor agriyor. İste top gibi oldk yuvarlanip gidiyoruz cok sukur 🥰