Birkiz Melike3535 kızmda dalin kullandım cok güzeldi simdi 2 gebelık baby me ürünlerini aldım hepsini deneyelım bakalım zaten uygun beğenmezsek başka markaya geçerim dedim. Herşey çok pahalı 😪
Dilekcnkn Melike3535 İki oğlumda da dalin kullandım ama bu sefer mustela aldım bir onu da deneyelim dedim ama büyük ihtimalle o şişe bittiğinde dalin alırım herhalde malum çok pahalı
Puduhepa Baby me aldık yalnız benim oğluşum olacak babası cinsiyeti belli değilken kız için olan şampuanı almıştı değişmedim de artık kullanıcam👣🤰😂😂
UralYlmz Melike3535 yeşil marka bebek şampuanıni deneyeceğim. Tamamen yerli üretim ve doğal ürünleri var pişik kremini de yeşil marka almayı düşünüyorum ☺️
prensimibeklerkenn Myangels6 siz kullandınız mı daha önce baya tanıdıklarım kullanıyo önerdiler ve göz yakmadan bahsetmedi kimse bn yorumlarını falan baya okudum hiç denk gelmedim emin misiniz
Dilekcnkn prensimibeklerkenn Bir iki yorumda bende gördüm aldım bende set olarak bugün geldi ama ne için bahsediyordu anlamadım losyon için mi dediler ne için dediler unuttum umarım yakmaz yani nasıl deniycez ki
dd34_ Melike3535 uni kullandım maf etti sonra mustelaa aldım şimdi diyorum keşke daha önce alsaymışım
prensimibeklerkenn Dilekcnkn belkide losyon olabilir bnde setini almayı düşünüyorum trendyoldan mı aldınız çantalı set vardı indirimde hatta şuan
balbocegim27 Melike3535 canım muhendisoglunun sayfasına baktım en temiz içerik mustela ve baby me di sanırım baby me aldım fiyatı uygun diye iyi gelmezse mustela alırım ama olumsuz bi yorum da okumadım