Mutluluk71 biz tüm kontrollerimizi doktorumuz ne dediyse o yönde ilerledik kendi fikirlerimizden öte. İkili test sorunsuz çıktı. Üçlü yada dörtlü doktorum istemedi. Bu sebeple de yaptırmadık. Ama isteseydi yaptırırdım. Çünkü nihayetinde buradakilerin fikirlerinden öte doktorunuzun fikirleri daha önemli diye düşünüyorum.