Arkadaşlar 16 haftalık olduk ama enfeksiyon var sarı renkte doktor az bişey var dedi iki kere fitil kullandım herhalde bu sonuncuda geçmedi doktora gitmeye epey var.. canımı çok sıktı sizlerde yaşadınız mı? Bebeğe falan zararı olur mu sadece WC fe görüyorum herhangi bi ağrım sızım yok.