Kizannesii07000 Hanimlar calisamaz raporunu tam 37. Haftada mi almam gerekiyor haftaici randevum var 36+5e denk geliyor o zaman istesem verirler mi çünkü 2 3 gün sonra tekrar gitsem yine muayene ücreti alinacakta
Ssssss Kizannesii07000 ben doktoruma sordum çalışamaz diye ayrıca rapor vermeme gerek yok dedi. Zaten 32. Hafta raporunda hangi tarihe kadar çalışabileceğini yazmıştım dedi. İş yerinde de girişi sistemden yaptım çalışamaz raporu gibi bir kısım vardı oraya 32. Haftada aldığım raporu ekledim herhangi bir dönüş olmadı buraya başka bı belge ekleyin vs gibisinden.
Aysnn3705 Kizannesii07000 sonuçta 37. Haftanın içindesin ve doğum izni için yasal sınır maksimum 37. Hafta bnce vermesi lazım ya da yapabiliosan 2 gün snraya al randevunu tam doldur gününü
Thutik Kizannesii07000 kontrol süresi içinde olduğunuz için tekrar muayene ücreti talep edemezler ki. Ben gidemeyince aramıştım hastane hazırlayıp mail olarak göndermişti. Gittiğinizde konuşursanız ayarlarlar bence, en kötü ihtimalle birkaç gün önce başlamış olur raporunuz
Kizannesii07000 Ssssss öyle mi bende 32. Haftada çalışabilir raporu alıp muhasebeciye atmıştım o zaman tekrar almama gerek yok galiba teşekkür ederim canım 🥰
archerwoman Kizannesii07000 canım bi şey sorucam sana benim 32+0 ım haftaya cmt gününe denk geliyor 31+5te gitsem çalışabilir raporu verirler mi yoksa 32+2de mi gideyim
Kizannesii07000 Aysnn3705 valla 37ye kadar bekleyemem 1 aydir hic kontrole gitmedim sancilarim da çoğaldı bakalim artik teşekkür ediyorum canım 😍
Kizannesii07000 Thutik bazi ozeller 1 hafta icinde tekrar gidince muayene ücreti almıyorlar da ama gittigim hastane öyle değil bunuda denerim 😀 teşekkürler canim 😍
Kizannesii07000 archerwoman 1 2 günden bisey olmaz diye düşünüyorum bende tam 32de aldim ben ama özele gidiyorsan cumartesi günlere 2ye kadar muayene yapılıyor canım
archerwoman Kizannesii07000 çok teşekkür ederim 🙏🏻benim doktorumun muayenehanesi var hastane takipli değilim önce mi sonra mı gitsem kararsızım yanlış bi şey yapmaknistemiyorum 😕
Kizannesii07000 archerwoman evet insan tedirgin oluyor yanlis bisey yapmak istemiyor saglikla gelsin bebisiniz 😍
Gdizmen @Kizannesii07000 37.haftada tekrar rapor almiyorsunuz, 32.haftada alinan calisabilir raporunda tum tarihler belirlenmis oluyor ve 37.haftada direk izniniz basliyor
tonbikinannesi Gdizmen kurumlara göre değişiyor benim kurumum istiyor kamuda tekrar 37.hafta çalışamaz alıp vereceğim bu yüzden