Ashsbdn Uyandigimdan beri asiri karin agrim var karin agrisi derken gogus kafesim agryo karnima vuruyo agrisi gaz olablir mi hastneye gttim hcbsey yok deyip yolladilar baska hastnyebgttim usutmussun dediler ama hcbsey vermediler agri icindeyim bebegim saglikli ultrasonda baktilar gayet iyi ama bn cok kotuyum normalde bulantim faln bayadir gecmisti iki aydir flan bulantilar btti ama bu sabah istifra ettim midem bulandi kollarm falanda cok kotu agryo ne yapsam gecer ya bi taktik verin lutfen
Ayselcnt Üşütmüşte olabilirsin.. Yarın sağlık ocağında test yaptır istersen.. Yada başka bir doktora git.. Ayağını ve belini sıcak tut canım..
Edbanne Dün ben de öyleydim, dedim kalp krizi geçiriyorum, kalbim sıkışıyordu, sırtıma bile vurdu ağrısı. Gazmış ama biraz sucak tuttum kendimi, nalum gaz çıkışı olunca nefes alabildim resmen. Bir de sucak tutun kendinizi. Yürüyün biraz bağırsaklarınız hareketlensin.