lisansli_Mom49 Derinkrc biizde 21+6 olduk. Çok şükür oğluşumla iyi gidiyor 17 aylık kzım var onunla zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum . Alışverişi daha yapmadık
YuvarlanamayanPandaa Derinkrc 21+2 benımde ikinci gebeliğim vakit geçmiyor gün geçmiyor sanki bir an önce doğurmak istiyorum sanirim çok zaman geçti ilkinin üzernden ondan heyecan var 😂
AhahHbzhz Derinkrc 20+3 de olursa eger çok güzel tekmeleri hissetmek 🥰 1 kızım var 4 yaşında 2. Gebeliğin:)
mervebolatkirac AhahHbzhz aramız da tam 1 hafta var benim 19+3 tekmelerini hissediyor musunuz gerçekten ben acaba bebek hareketleri mi gaz mı mide mi emin olamıyorum hâlâ dün gece çok kıpır kıpır bir şeyler oluyordu içerde 😂
AhahHbzhz mervebolatkirac evet canım hatta dün videoya çekip eşime attım disardan belli oldu 18 den beri pıt pıt atiyo ikinci diye herhalde 18 de hissettim ilkinde tam 20 de ilk hissetmiştim 🥰 gaz hareketinden farklı oluyo pıt pıt şeklinde bebistir:)
prensimibeklerkenn mervebolatkirac aramızda sadece 1 gün var 19+2 yiz ve gittikçe çoğalıyo hareketler bn 16 da hissetmeye başladım ilk pıt pıt die anlamamıştım ama öyleymiş 🤭 bir dış gebelikten snra ilk gebeliğim sanırım zayıf olduğum için erken hissettim çok güzel bir duygu her hareketinde güldürüyo 😂🥰
Yeni-anne4-02 Derinkrc 22+1🖐️kızımın tekmelerini hissetmek çok güzel bir duygu ilk gebeliğim 🥰 güzel gidiyor elhamdülillah
mervebolatkirac AhahHbzhz aa çok güzel ya bende dört gözle bekliyorum dışardan görmeyi 🍭 pıt pıt gibiydi evet 💃🏻
Yeni-anne4-02 Mltm88 siz daha net hissedersiniz 3. Gebelik ya MaşaAllah. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🌸
mervebolatkirac prensimibeklerkenn Bende ilk 16. Hafta garip bir şey hissetmiştim doktorum sordu hissediyor musun diye tarif ettim bebişimiz kendini hissettirmeye başlamış demişti çok mutlu olmuştum 🎈 geçenlerde çok netti, gerçekten çok güzel ve tarifsiz hisler ❤
AhahHbzhz prensimibeklerkenn evet canım göründü ama dün ilk defa göründü 20+2 de görebildim yani 🥰 önceden sadece pıt pıt pıt oluyodu :)
prensimibeklerkenn AhahHbzhz yaa çok heyecanlı bir hafta sonra 20+2 olcaz İnş görebilirim çok merak ediyorum 🤭🥰
AhahHbzhz prensimibeklerkenn Inşallah canım çok güzel bi his bende eşim şehir dışında diye göründüğü ilk gün hemen video çekip eşime attım 🥰 inşallah sende hemencik görürsün 🥰
Ahsengmz12 Takvime göre 22+2 ama bugün detaylı ultrasona gittik orda 21+5 çıktı doktor kendisiyle uyumlu bebek takvime çok takılma dedi sizce normal durum mu? 412 gr 25.2 cm boyu var
Derinkrc Ahsengmz12 doktor normal dediyse öyledir canım. Araştırıp kafanı karıştırma hiç. Doktorun söylediği önceliktir.
Ahsengmz12 Derinkrc Takıntılı bir insanım maalesef inşallahh sağlıklı kilo alarak devam eder bebiş teşekkür ederim 🥰