Qwety ben 24+3 teyim, benim serviks ağzında büyüklüğünden dolayı rahmin ön ve arka duvarını da kapatıyor normal doğum olmayacak. Tabi miyomdan kaynaklı erken doğum riskimiz var inşallah öyle bir şey olmaz sizde de bizde de. Ben tek doktorda kalmadım açıkçası birçok dr a gittim en son gittiğim bir doktor aşırı ümitsizce konuştu stres yaptım ikş gün bebek çok az hareket etti. Sakın sizde stres yapmayın hamilelerinin tadını çıkarın stres normal doğumu tetikler o zaman riskimiz artar. Eşimde doktor kanama olma ihtimalini erken doğumu biliyorduk ama rahmin alınacağını falan hiç kimse söylemedi bize. Artık şu mantıktayım böyle doğum yapan onlarca insna var hayırlısyla atlatıyorlar bize de bir şey olmaz