Oglununannesi BeyzaGnaydn ben de ilk avent aldım gördüm lansinohu ama pp idi ve hep avent öneriliyordu pompamın biberonuydu lansinoh pompam lansinohtu bi gün biberonumuz çatlayınca elimde onu denedik hemen aldı ve camını aldık😁😁
BeyzaGnaydn SevDin en hayirli zamanda gelsinler insallah. Ben bunaldim artik sicaklardan falan, biran once dogmasini istiyorum, tabi Rabbim bilir endogru zamanı. 37. Haftadayiz bizde..
SevDin BeyzaGnaydn maşallah bende 37+3 deyim rabbim hepimize tek avazda sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah 😘🙏