Gokalptugcee Zehrabebeyim İnş doğurursn cnm doktor ne dio hiç açıklığın yok mu suni sancı verelm demio mu
balimm04 Zehrabebeyim Ben ilk doğumumu 41+4′te yaptım sizinki normal bazı bebekler son gününü bekliyo 😁
aslihanakin Zehrabebeyim bende de durum aynı. 40+6 olduk bugün. Şimdilik bir şey yok. Pazartesi muayenemiz var bakalım dr ne diyecek. Açılma vs yoktu şimdiye kadar.
Zeynepyrdnkl Zehrabebeyim benim 39 bende hala dogurmadim diye şikayetçiyim ama 41 e kadar yolu var dedi doktorum bence beklentiyi dusurdugumuz an gelecek😂