Aygl1996 canım doktora gidip onu patlatması gerektiğini biliyorum ama belki kendiliğinden de patlar. Benimde bebeğim küvezde kaldığı için sağmıştım sol gögsümde oluşmuştu 2 tane. İnternette araştırdığımda süt kabarcığı olarak geçiyor. Tuzlu suya gögsünü batır yazıyordu internette denemiştim 2 kere yapmıştım. Sonradan kendiliğinden patladığını gördüm.