Melisdem benim bebeğim kız, detaylıdan birkaç hafta önce öğrenmiştik sanırım genişleme olduğunu. 4 mm civarı demişti doktor, sınır 10 mm diye biliyorum. O günden beri çok şükür yükselme olmadı, doktolar da tek başına böbrek genişlemesi hiç bişey ifade etmez, ölçüsü de normal zaten sıkıntı yok dediler. 34+3 üm, aylardır bir genişleme ya da sorun yaşanmadı