Merhabaaalar, ilk bebisim olacak inşallah 2 ay kaldı boyle 2 3 yaşına kadar kullanabileceğim bebek arabasi ariyorum ama çok pahalı geldi bana. Hem uyguna hem kullanışlı sağlam dediğiniz bir marka var mi? Mesela vib marka kullandiniz mi fiyati baya iyi ama güvenemedim diğerleri o kadar pahalı olunca sanki sorunlu gibi geldi 🙈