Merhaba arkadaşlar uyuyordum tuvaletimi kaçırıyorum sandım ona uyandım günlük ped ıslanmıştı iç çamaşırım ıslanmıştı değiştirdim lavobaya gittim ordan çamaşır astım 10 dakika bile sürmedi yeni taktığım pedde ıslandı tekrar lavobaya gittim 34+3 olduk ama erken doğum riskim çok yüksek rahimde açılma vardı sancılarım oluyordu ilaç iğne durduruyorlar doktorlar acaba suyum gelmiş olabilir mi ilk hamileliğim anlamadığım için size soruyorum