Merhaba Kızlar,öncelikle bu 3. Gebeliğim.27. Haftadayız 10 gün önce doktora gittim her şey normaldi,rahim ağzı uzunluğu vs gayet iyi demişti doktorum.Fakat son bir kaç gündür aşırı kasılmam var.Karnım sertleşiyor 15-20 sn kadar.Bugün iyice sıklaştı.Eşim şehir dışından dönüyor,geldiğinde gece gideceğiz acile ama erken doğum vs olursa diye çok korktum.Yaşayan var mı bunu bu haftada? Diğerlerinde son ay yaşamıştım genelde günde 1 kez falan olurdu o da normaldi zaten.