7+4 um 4 gün önce geldi ilk çok açık renkli bir damla yoktu progestan kullandım dun tekrar açık pembe geldi kırmızımsı bir damla progestan kullanıyorum hala daha bidaha gelm2di inşallah bisey olmaz bebelerimize bende pazartesi doktorumu değiştiricem bakalım ne dicek