Affınıza sığınarak bir soru soracağım kızlar utandım sormaya ama kendimde korktum açıkçası 26 haftalık hamıleyım ve son 2 gündür özel bölgemde aşırı bir ağrı var kasık mı özel bölge mı tam çıkaramıyorum ama bıldıgınız böyle nasıl anlatayım çok kötü sancı var kramp gibi özellikle ayağa falan kalkarken aşırı ağrıyor artık eşime gel beni kaldır falan demeye başladım çok kötü . Ayrıca belimde de ıkı gündür ara ara olan bır ağrı var acaba neden ? Doktora mı gıdeyım anlamadım 3 gün önce Dalan doktora gıttım hersey yolunda dedi ama yınede korktum