Hanımlar (8+6 )hamileyim ve midem sürekli gaz yapıyor affedersiniz geğirmek öğrüntüye dönüyor aynı durumu yaşayan var mı kötü kokulara karşıda hassasım yalnız bu mide gazı beni çok rahatsız ediyor bir çaresi varmı? Yemek konusunda sürekli bir şeyler yemek ihtiyacı duyuyorum karnım açken daha çok bulanıyor gastrit yapıyor.