Zelihauzn Kızlar merhabalar yüzüklerim parmağıma olmuyor parmaklarımda çok şişlik yok ama 5 aylık olana kadar oluyordu şimdi hiçbiri olmuyor bu durumu yaşayan varmı doğumdan sonra olur mu ki acaba 🤷♀️
Kksll Zelihauzn doğumdan bir müddet sonra olur merak etme ama artık takmasan iyi olur bu seferde parmağına oturur cikarmakta zorlanirsin
_merveksk Zelihauzn Normal bende hastaneye dışarı çıkarken felan yüzüklerimi takiyorum bazen unutuyorum gece ellerim ayaklarim şişiyor onu çıkaracam diye öyle acı çekiyorum ki unutmamaya dikkat ediyorum
HavvaMerve Zelihauzn Rica ederim canm tabiki bilmemen gayet normal ☺️ Benim ikinci olunca ilkinden tecrübelik var
Esra_42gunindi Zelihauzn 35 haftalığız ben uzun süredir takamıyorum 🙄😂 alyansım 3 aylıktan beri olmuyor mesela tektaşımı da bayramda bi takayım dedim ama işkence gibiydi gömüldü kaldı parmağıma 🙄🙄
Aminegul Zelihauzn benim parmagim cocuk parmagiymis herhalde diyorum bazen ne yüzügüm oluyor ne bileziklerim giriyor
Aminegul Zelihauzn halbuki kizimi dogurali 2 sene oldu malesef kilolalar gidiyor ama insan genişliyor ister istemez
Buseninannesi_21 Zelihauzn Bende iki yuzuk vardi ikisinide cikardim kendimi tuhaf hissediyorum bos olunca oje sürüyorum onun yerine. 😂