marbling10 ilk haftalarda bulantım varken ben de çok içemiyordum malesef. Anca taze sıkma meyve suyu filan tüketiyordum. Çok su içeyim diye uğraşmadım o ara. Bulantılarım geçtikten sonra bol bol içmeye gayret ettim. Bulantıların için ekşimsi yeşil elma, klasik kırmızı paketli çubuk kraker, çizi bisküvi, kuru ekmek bunları deneyebilirsin canım bana iyi geliyordu.