busraaaaaaa1903 Osmangazi Aritmi Hastanesi eşimin iş yerinin en çok yüzdeyle anlaşmalı olduğu bi hastane iş yerine hamile olduğumu bildirince onlarda Özlem Ballı önermişler giderseniz diye bende daha önce Esentepe de bi doktora gitmiştim çok memnunum kendisinden çok tatlı, ilgili, ben sormadan aklımdaki soruları kendisi cevaplayan bi doktor ama yine de insan hani böyle bir şeylerden emin olmak için birinin daha onayı olmasını ister ya o yüzden gitsem mi bir kere diye düşündüm ama kafamı karıştırmak istemedim o yüzden merak ettim nasıl bi doktor ilgisi vs belki ilerleyen zamanda gidebilirim şu an 19 haftalığız