Evet arkadaşlar ben de doğurdum ve geldim. Perşembe günü sabah 5 de uyandim ve baya bi suyum gelmişti eşimi uyandırdım panikledi biraz ama ben agrım olmadığı için biraz beklemek istedim.normal doğum yapmak istiyordum çünkü. Sonra yattım uyudum sabah eşimi ise göndermek için kalktığım da baya kanamam vardı fakat gram agrım yoktu.neyse eltimi aradım gidelim hastaneye dedi bize geldi . Ben biraz bekleyelim dedim kahvaltı falan yaptım ne ağrı var ne sızı . Neyse gidelim bari dedim eşim heyecandan ne yapacağını şaşırdı. Garibime bi halsizlik bi mide ağrısı geldi. Sanki o doğuruyor . Araba da diyor ki ben doğumu böyle hayal etmiyordum .. neymiş bağırıp çagircakmisim sinirli olacakmisim. Tam aksi ben de o gün çok pozitiftim. Neyse geldik muayene oldum nst ye girdim . Doktor suyuma falan bakti. Kanamam var suyum geldi nst de gram ağrı yok ben de de gayet iyiyim . Doktor rahîm ağzın kapalı bebegin de suyu azalmış riske atmaya gerek yok dedi sezeryan olacaksın dedi. Tamam dedim. Eltim ve eşimden haber de alamıyordum odaya aldırlar beni hazırlandım neyse bi kaç saat sonra gidiyoruz dediler. O zmaan biraz heyecanlandım . Yarıdan iğne yaptılar iğneden korkan ben o gün hiç aklıma bile gelmedi . Ama arkadaşlar hemşireler ve doktorlarım Allah razı olsun çok iyilerdi. Saat 16 da bi bebk sesi doğdu bebişim. 5 dakika olmuştu daha bu kadar mı dedim. Evet dediler . Hiç bisey hissetmedim . Bi yarım saat sürdü dikim işlemi ama asla hissetmedim . Yoğun bakıma bi kaç saatliginee koydular. Bebeğimi yanıma getirdiler aynı ben. 😘 kendimi doğurdum kızlar. Bu arada annemlerin haberi yok söylemeyin dedim annem biraz evhamlı bana duyurmadan doğur demişti 3 gün önce. Duyurmadım
Servise çıkma vakti geldi bebeğim yanımda güzelce doğurmuşum ya hiç bi şey düşünmedim o zaman . Kapı da eşim ve eltim vardı. Canım kocam o doğurmuş sanki. O da acillik olmuş o gün . Serum falan yemiş . Ben çıktığım da oraya yeni gelmiş. Odaya çıktık her şey yolunda. Çok şükür. Bebeğim de yanımda eşim de iyi daha ne işteyim. Şuan daha hastanedeyiz. Sonuç bekliyoruz InsaAllh yarın evimize gidicez. Herkese böyle kolay doğum nasip etsin Allahım. 👨👩👧❤💕