Merhaba arkadaslar giden arkadaslardan bilgi almak istiyorum
kacıncı haftada kabul ediyorlar belli bi hafta üzerine çıkınca kabul etmiyorlar diye duydum.
ben normal kontrollere baska hastaneye gidiyorum sevkle mi gitmem gerekecek ? Detaylı icin hangi bölüme alıcaz