AAA34 Kızlar 27+1 deyim sol kasıgıma ağrı girip duruyor ama çok şiddetli değil yaşayan varmı bu durumu normal mi Acaba
Mavi_Lal AAA34 Bende bilmiyorum canım aklıma enfeksiyon veya üşütmek geliyor. Yarın bakalım devam edecek mi