Papatyaberen Merhabalar güzel hamişler son haftalar nasıl geçiyor ben 38+1 oldum son günler çok kötü bel ağrısı ayaklarda ödem özellikle sol bacağa vuran ağrı ve en kötüsü sanki adet oluyormuşum gibi ağrı hissediyorum sizlerde durumlar nasıl
MeryemAsln Bende de adet sancısı, kasılma, aşağıya baskı, batma, sırt ağrısı var Artık sağ salim gelsin bir an önce diye dua ediyorum 😅 bedenen ve psikolojikmen yoruldum 🙊
Hellobaby2 Yürürken yatarken kalkarken sağa sola dönerken hep bir kasık ağrısı ve baskısı😓 Rabbim yardımcımız olsun bir avazda doğurur yavrularımıza kavuşuruz inşaallah 💕