Merhaba
dün agrım olması nedeniyle doktora gıttım ve idrar yolu enfeksiyonu dedı hamılelık öncesi böyle bır problemim olmazdı fakat 5.ayımdayım 2.kes oluyor bu sefer baya sarstı benı
monurol şase ve antıbıyotık verdı
bol su ıcıyorum lavaboya çıkınca daha çok agrım oluyor ne hıkmetse hep sol tarafımda
Nasıl geçecek bu ya çok acı cekıyorum