Gul2528 Beyzosss bende geçen hafta öğrendim kanala girdiğini bekliyoruz bakalım bir hafta oldu kanala gireli şuan 37+2 haftaligim
2-prensesannesiii Beyzosss 22 denn sonra kanala yakındı çok erken girmişti hep bir tehlikem vardi ama 36.6 da doğdu
Beyzosss Misrax 37 haftalik doktorum söyledi kontrolde . Ama o söylemeden iki üç gün önce bende hissetmiştim zaten
Beyzosss Ccff3435 adet ağrısı gibi şiddetli bir ağrı oldu önce sonra da bişeyin aşağı kaydığını hissediyosun daha rahat nefes aliyosun ve göbeğin düşmüş oluyor yani bariz belli