Havva Suleylul 3 tane yeni doğan zıbınlı takım aldım 4 tane üç aylık aldım 2 tulum üç aylık 2 de normal pijama takım aldım üç ay 2 tane alt pijama aldım fazladan kaka yaparsa sadece altını değiştirmek için 8-9 çorap 5-6 mendil üç iç zıbın Müslin battaniye penye battaniye bide isimli hastane çıkışı yaptırdım
Sibel081 Suleylul Aynı soru beynimi yedi valla herkes ilk ay kıyafetleri çok az giydiriyor fazla almayın diyor ama bakicaz bakalım
Suleylul 2 adet yenidoğan aldım kızlar sonraki Takımını 3 ay aldım 3 takımım var suan da zıbında 5 adet aldım 3 ay ve 2 adet yenidoğan ama takım almak ıstıyorum 3/6 ay alacağım kaç adet almalıyım
Sibel081 Suleylul evet ya çok aslında çok beğendiğin bı kaç takım alacaksın gerisine doğunca bakacaksın en mantıklısı bu olur heralde