2melekannesi_ Kızlar 10+1 im daha çok erken farkındayım ama karnımda çok sık seğirme oluyo bugün bebek olabilir mi bildiğim kadarıyla en erken 12-13.haftalarda hissediliyor ikinci bebek ama acaba daha erken hisseden oldu mu?